مرکز مطالعات ايران و بالکان
کمک به مرکز
بازدید هیأت دانشگاه صوفیه بلغارستان و مرکز مطالعات ایران، بالکان از پژوهشکده گیلان شناسی

بازدید هیأت دانشگاه صوفیه بلغارستان و مرکز مطالعات ایران، بالکان از پژوهشکده گیلان شناسی
Date:1396/11/12

عصر روز پنجشنبه 28 دی‌ ماه، هیأتی از مسئولان دانشگاه صوفیه بلغارستان و مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی از پژوهشکده گیلان شناسی بازدید و مذاکراتی در راستای همکاری های فیمابین، با رییس و اعضای هیأت علمی پژوهشکده به عمل آوردند.

در ابتدا دکتر سید هاشم موسوی، رییس پژوهشکده گیلان شناسی ضمن خیرمقدم به این هیأت بلند پایه، به معرفی پژوهشکده گیلان شناسی پرداخت و گیلان را از منظر مردم شناسی تشریح نمود.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص جایگاه و ویژگی‌های پژوهشکده از توانایی های پژوهشکده در انجام پروژه های بینافرهنگی گفت.

دکتر پناهی، عضو هیأت علمی پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان، به معرفی استان گیلان در بستر تاریخی و ویژگی های فرهنگی،دستاوردهای علمی و هنری گیلان پرداخت.

در ادامه دکتر علیزاده و آقای پورعیسی، دیگر اعضای هیأت علمی پژوهشکده گیلان شناسی، هر یک ضمن توصیف علمی بخش هایی از قابلیت های گیلان، به تشریح دستاوردهای علمی این مجموعه پرداختند.

هیأت بلغاری نیز ضمن معرفی دانشگاه بلغارستان و دپارتمان ایران شناسی و ابراز علاقه جهت انجام پروژه های علمی و فرهنگی مشترک، دیدگاه های خود را در این زمینه ارائه نمودند.

در این جلسه همچنین از آزمایشگاه انسان شناسی زیستی، کتابخانه و مرکز اسناد جنبش جنگل پژوهشکده گیلان شناسی بازدید به عمل آمد.


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 2755
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image
تمامی حقوق متعلق به مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی می باشد. طراحی توسط پورتال ایمن