مرکز مطالعات ايران و بالکان
کمک به مرکز
فراخوان عضویت

فراخوان عضویت
مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی از علاقه مندان و پژوهشگران در سراسر جهان دعوت به عضویت می نماید.
Date:1399/7/10

 

مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی از علاقه مندان و پژوهشگران در سراسر جهان دعوت به عضویت می نماید.

این متن بیانیه مطبوعاتی مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی است.

مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی بار دیگر فعالیتهای خود را از سر می گیرد. این مرکز مطالعاتی پیشتر در حوزه مطالعات دانشگاهی، برگزاری همایشهای علمی، دوره های آموزشی و سمینار ها و همنشینی متخصصین مطالعات ایرانشناسی به ویژه در بالکان و اروپای مرکزی فعالیت داشت. در دوران همه گیری بیماری کورونا، مرکز کلاس های آموزشی ایرانشناسی را به صورت آنلاین و با موضوعات تاریخ، تمدن، ادبیات و زبان فارسی برگزار کرد. برخی از این فعالیت ها اکنون در تارنمای مرکز در دسترس است.

اکنون این مرکز در پی آن است که مجموعه ای از  پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعات ایرانشناسی را از سرتاسر جهان  گرد هم آورد. اعضای مرکز می توانند علاوه بر حمایت از این نهاد به صورت رایگان از تمام محتویات تارنمای مرکز استفاده کنند که شامل متن مقالات همایش ها، خبرنامه مرکز است. همچنین ارسال رایگان منشورات مرکز، تخفیف در شرکت در همایش ها و خرید محصولات از دیگر مزایای عضویت در مرکز می باشد. همچنین مرکز مطالعات در صدد است تا فعالیت های (آنلاین) برخط و حضوری خود را برای استفاده بیشتر متخصصان ارتقا دهد. از جمله این مرکز آمادگی دارد تا کلاس ها و سخنرانی های آزاد علمی-آموزشی ایرانشناسی را بر اساس درخواست اعضا برنامه ریزی کند.

اساس شکل گیری مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی ایجاد گفتگو و مقدمات تفاهم و همکاری بهتر میان اندیشمندان و پژوهشگران ایرانشناس در  جهان، به ویژه در بالکان و اروپای مرکزی و همکاران ایرانی  آنهاست. لازم به ذکر است این مرکز به عنوان موسسه ای مردم نهاد هیچ گونه حمایت مالی از سوی دولت ایران و سایر دولت ها دریافت نمی کند و برای ادامه فعالیت های خود تنها به اعضای خود و کمک های مردمی وابسته است و با آغوش باز همکاری با نهادهای علمی، آموزشی و فرهنگی غیردولتی اروپایی و بین المللی و همچنین رسانه هایی که علاقه مند به حوزه مطالعاتی مرکز هستند  را می پذیرد. همچنین مرکز  گام های جدیدی در ارائه فعالیت در دنیای مجازی خواهد برداشت که شامل مصاحبه ها، گزارش ها و برنامه های تصویری خواهد بود.

لازم به ذکر است حق عضویت مرکز به صورت سالانه پرداخت می شود و هزینه عضویت دانشجویی 30 یورو، عضویت عادی 50 یورو و عضویت موسساتی 70 یورو است. ( با توجه به دشواری دسترسی اعضای ایرانی به حساب های خارجی حق عضویت سالانه دانشجویان ایرانی یک صد و پنجاه هزار تومان، اعضای عادی سی صد هزار تومان و موسسات ایرانی پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده است.) مبلغ فوق از طریق پی پال مرکز قابل پرداخت است.

علاقه مندان می توانند از طریق تارنمای مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی به آدرس زیر برای عضویت و اهدای کمک های نقدی خود اقدام کنند. در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با مرکز و پاسخ به سوالات می توانید به صورت  مستقیم با دبیرخانه مرکز تماس بگیرید.

 


Rss Services Print  -(10 Body)  Visitor Count: 2374
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image
تمامی حقوق متعلق به مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی می باشد. طراحی توسط پورتال ایمن